Mednarodna konferenca EPTA v Amsterdamu (Nizozemska) z naslovom Key Connections je potekala med 22. in 25. oktobrom 2015, predstavila sta se tudi dva slovenska predstavnika – Damjana Zupan s svojo delavnico Disconnecting Fear and Anger in Primož Mavrič s predavanjem Fun Piano Games.
Dogodek bo vsem ostal v spominu po nadpovprečni kvaliteti predavanj, izjemni lokaciji in novi zgradbi Akademije v Amsterdamu, »alternativnih« večernih koncertih, gostoljubju in vožnjah po kanalih. Ostali zanimivi predavatelji in predavanja so bili:
- Kris Verhelst (Belgium) – Bach and dance
- Heribert Koch (Germany) – Feuchtwanger technique (delavnica)
- Bart van Oort (NL) – Understanding Classical and Early Romantic Dynamics 1750-1830
- Lois Svard (USA) – What neuroscience can tell musicians about learnin g and memory Niklas
- Pokki (Finland) – Striving for the talented
- Lieven Strobbe, Hans van Regenmortel (Belgium) – Tonal Tools for keyboard players
- Mara van Pommeren, Annemieke Boot (NL) – ‘Piano lions and stage animals’
- Justin Krawitz (South Africa/USA) – Linguistics in teaching
Mednarodna konferenca EPTA v Reykjaviku (Islandija) z naslovom Teaching in the 21st Centrury je potekala med 22. in 25. septembrom 2016.
Še posebej zanimiva so bila predavanja z naslednjimi naslovi in predavatelji:
- Marjes A. Benoist (NL) – How to teach talent. Paradoxes, challenges and triggers.
- Kristinn Orn Kristinsson (IC) – Teaching tone in the 21st Century – Old methods or new methods?
- Katarinna Nummi-Kuisma (FI) – Integrating basic music theory into piano lessons from the beginning
- Andrew Higgins (UK) – Why creativity – has all the music we will ever need already been written?
- Kari Arnason (IC) – Incorporating health promotion and injury prevention into music teaching
- Justin Krawitz (USA) – Beginning method books – blessing or curse?
- Miha Haas (SI) – How to play piano with colour: A new answer to the old question
Iz izkušenj in izjav kolegov pianistov so obiski mednarodnih Epta konferenc izredno sredstvo uvida v številne plati našega poklica, za katere si v našem prostoru velikokrat niti ne predstavljamo, da obstajajo. Ponujajo vpogled v najnovejše, kar se dogaja na področju pianistike in poučevanja klavirja in ne nazadnje omogočajo navezavo prijateljskih in poklicnih stikov s klavirskimi pedagogi iz celega sveta, kar deluje izredno motivacijsko tudi na naše delo v razredu. Druženje v drugačnem okolju, z novimi ljudmi, v ne vedno formalnih okoliščinah, ki širijo naša obzorja in spdobujajo ideje, je zato neprecenljivo.